Середа
19.12.2018
04:07
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Водянський НВК
Головна Реєстрація Вхід
Батькам майбутніх першокласників »
Меню сайту

Меню сайту

Меню сайту

Меню сайту
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

01 лютого 2018 року в кабінеті № 1 відбудуться батьківські збори майбутніх першокласників. Запрошуємо батьків. З собою мати свідоцтво про народження та ідентифікаційний код дитини.

Чи готова дитина до школи? Як підготувати дитину до школи?

 
Як підготувати дитину до школи.Чи готова дитина до школи?  Як допомогти дитині пристосуватися до нових для неї умов шкільного навчання? Існує багато психологічних тестів, по яких можна дізнатися про загальну шкільну зрілість дитини. Але проводити їх і знатися на отриманих результатах – справа спеціалістів-психологів. Тож пропонуємо елементарний спосіб перевірки, доступний абсолютно всім батькам.
Отже, спершу поставте своєму дитяті наступні запитання. Якщо він відповість на них без зусиль, то, значить, його психічний розвиток відповідає календарному віку і свідчить про готовність дитини навчатися в загальній середньо освітній школі.
 
 
Для дитини 5-6 років
 
1. Як тебе звуть?
 
2. Як звуть твою маму, папу, сестричку, братика?
 
3. Ти дівчинка чи хлопчик? Ким ти будеш, коли виростеш і станеш дорослим: чоловіком чи жінкою?
 
4. Зараз ранок, День чи вечір?
 
5. Ти любиш малювати? Якого кольору цей олівець, стрічка?
 
6. Скільки пальців у тебе на руці? Покажи два пальчики, три?
 
7. Скільки оченят у ляльки? а у тебе? Для чого потрібні очі, вуха?
 
8. Що роблять віником, олівцем, ложкою?
 
9. Коли можна кататись на санчатах: взимку чи літом? Чому?
 
10. Коли можна купатися в річці: взимку чи літом? Чому?
 
11. Яких ти знаєш звірів, птахів? Хто більший: коза чи корова? У кого більше ніг: у собаки чи у півня?
 
6 років
 
1. Назви своє прізвище, ім'я, по батькові.
 
2. Хто старший: ти чи твій брат, сестра?
 
3. Скільки тобі років? А скільки буде через рік, два роки?
 
4. Коли ти снідаєш: вранці чи у вечері? Обідаєш: вранці чи вдень? Що буває раніше: обід чи сніданок, день або вечір?
 
5. Де ти живеш? Де працюють твої папа, мама? Ким ти хочеш бути, коли виростеш?
 
6. Яка зараз пора року – літо чи осінь, зима чи весна? Чому ти так вважаєш?
 
7. Чому сніг буває взимку, а літом його немає?
 
8. Що робить листоноша, лікарка, вчитель? Хто лікує, а хто навчає?
 
9. Що більше – 8 чи 9; 5 чи 3? Порахуй від 6 до 9, від 5 до 3?
 
10. Покажи свою ліву руку, праве вухо. Що знаходиться справа / зліва від тебе в цій кімнаті?
 
11. Що потрібно зробити, коли випадково зламав чужу річ?
 
Не дивуйтесь, якщо питання вам здалися дуже простими. У практиці багатьох педагогів зустрічалися діти, які не змогли відповісти на багато з них. Для кожного батька нормально вважати, що його дитя найрозумніше. Але інколи дитя не може відповісти на якісь з цих питань просто тому, що батьки не вважали за потрібне йому це пояснити. Вони просто гадали, що їх чудове маля саме знає такі елементарні речі.
 
Якщо ж ваше дитя:
 
•  кожен ранок чистить зуби, завжди миє руки перед тим як сісти до столу;
•  допомагає вдома по господарству (миє посуд, прибирає ліжко, накриває на стіл);
•  може сам собі приготувати бутерброд, вдягнутися по погоді, зав'язати шнурки і шарф;
•  вміє самостійно утримувати увагу досить тривалий час (15-20 хвилин) під час читання вголос, малювання, гри;
•  здатний управляти своїми бажаннями (не їсть перед їжею цукерки, хоча вони і лежать на видному місці; не вередує, коли дорослі щось заборонили);
•  вміє поводитися за столом (правильно сидить, акуратно їсть);
•  має більш-менш стійкі інтереси (прослухування музики, малювання, заняття мовами, конструювання, ліплення з пластиліну);
•  вміє поводитися в суспільстві (не перебиває старших, без нагадування проявляє вічлевість, використовуючи «будь ласка», «дякую», «до побачення» та ін.);
•  дотримується певного режиму дня;
•  ставить питання і завжди вислуховує відповіді;
•  прибирає за собою іграшки після гри, альбом після малювання, книжки після читання, тоді вітаємо! Ваше дитя має високий рівень розвитку вольових навичок. А вони, у свою чергу, є основою довільного запам'ятовування, уваги, розумових навичок. І, відповідно, у вас і у вашої дитини буде значно менше проблем в школі.
 
Щоб допомогти налаштуватись на новий ритм життя, краще говорити дитині:
 
•  У тебе все вийде, якщо ти трохи попрацюєш / постараєшся.
 
•  В школі можна багато чого нового дізнатись і багато чому навчитися, варто лише захотіти.
 
•  У класі можна знайти нових хороших друзів, хоча цілком імовірно, що не всі діти в класі тобі одразу сподобаються. Доречно буде розповісти про свої шкільні враження, своїх шкільних друзів, можливо, у вас є хороші знайомі зі шкільних часів, з якими ви до цих пір підтримуєте стосунки. Дитині буде цікаво дізнатися, що дружні стосунки можуть тривати такий довгий час.
 
 
У будь-якому випадку, любіть свою дитину такою як є, навіть якщо вона не буде цілковитим відмінником!
Корисні посилання

Форма входу
E-mail:
Пароль:

ІКТ


Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz