Субота
20.04.2024
01:05
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Філія "Водянська гімназія"
Головна Реєстрація Вхід
Науково - методичний проект »
Меню сайту

Меню сайту

Меню сайту

Меню сайту
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Області:

"Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства" 

 

Району:

Формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, підготовленої до професійного самовизначення

 

Школи:

Втілення ідей В.О.Сухомлинського в умовах формування системи патріотичного виховання учнівської молоді в сучасній школі

 

Етапи роботи над проблемою

 

      Підготовчий. Конкретизація проблеми на рівні регіонів та окремих педагогічних колективів, планування роботи творчих груп, створення «банку інформації» з питань соціалізації, розвитку соціальних компетенцій учнів, визначення основних показників для системного відстеження, діагностика рівня готовності педагогічних колективів до роботи над проблемою, організація роботи психолого-педагогічних семінарів з проблеми соціалізації учнівської молоді.

        Організаційно-моделюючий. Наукове обґрунтування стратегій

соціалізації учнів різного віку, розробка відповідних проектів на рівні

конкретних освітніх установ, координація діяльності методичних служб різних рівнів в забезпеченні умов для підвищення творчої активності педагогічних кадрів.

      Практичний. Розробка та апробація системи діяльності навчального закладу, або вчителя, вихователя, спрямованої на розвиток соціальних компетенцій особистості, масове запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.

    Коригуючий. Аналіз та корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для широкого запровадження, аналіз матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку соціальних компетенцій учнів та їх навчальних досягнень. Вивчення та експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні ефективності досвіду доцільно використовувати науково обґрунтовані критерії:актуальність, оригінальність, новизна, стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність витрат часу, зусиль, засобів,відповідність реальним можливостям основної маси вчителів і матеріальної бази).

        Підсумковий. Узагальнення перспективного педагогічного досвіду,підведення підсумків роботи педагогічних колективів з проблеми соціалізації учнів, підготовка матеріалів для публікації, науковий аналіз матеріалів моніторингу, підготовка підсумкових наукових конференцій, обмін досвідом між регіонами області.

 

 

Корисні посилання

Форма входу
E-mail:
Пароль:

ІКТ


Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz